مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-05سياسي

دانشجو باید کنشگری و مطالبه گری را وظیفه خود بداند 


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه بر لزوم بروزسانی آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به فعالیت تشکل های دانشجویی برای جذب بیشتر دانشجویان تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه بر لزوم بروزسانی آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به فعالیت تشکل های دانشجویی برای جذب بیشتر دانشجویان تاکید کرد.

  سینا پروایی در آستانه روز دانشجو (16 آذر) در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کمرنگ شدن نقش دانشجویان در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، اظهارکرد: متاسفانه طی دهه های گذشته برخی از دولت ها و مدیرانی که در راس دانشگاه ها بوده اند، تلاش کردند تا دانشگاه و دانشجویان پویایی نداشته باشند.

وی افزود: علیرغم اینکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند که دانشجویان باید در تحولات جامعه حضور داشته باشند، اما در سالهای گذشته عده ای تعمدا مانع از ورود دانشجویان به این فضا شدند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی یکی دیگر از عوامل کمرنگ شدن حضور دانشجویان در تحولات جامعه را شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: شیوع این بیماری باعث شد تا دانشگاه ها از حضور دانشجویان خالی شود و در ادامه فعالیت بسیاری از تشکل های دانشجویی نیمه تعطیل و یا کاملا تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید کنشگری و مطالبه گری را وظیفه خود بداند 

دانشجو باید کنشگری و مطالبه گری را وظیفه خود بداند